Els trens de la línia 2 nord i sud de Rodalies registren aquesta tarda retards de vint minuts de mitjana a causa d'accions reivindicatives dels treballadors de Renfe, posteriors a la vaga d'aquest dilluns, segons ha informat la companyia ferroviària. Hi ha tres trens afectats per aquests retards des del voltant de les quatre de la tarda, dos d'aquests fan el trajecte entre Sant Celoni i l'aeroport del Prat, i un altre fa el recorregut entre Granollers i Castelldefels.
Els treballadors de la companyia ferroviària mantenen aquest dimarts, sense previ avís, algunes accions de protesta després de la vaga de 24 hores que van dur a terme aquest dilluns, juntament amb els treballadors del transport públic de Barcelona. La vaga va acabar sense incidents rellevants, tot i les aglomeracions i els retards que es van produir durant la jornada.
Retards a la R2 per protestes dels treballadors de Renfe
Dos trens afectats van de Sant Celoni al Prat i un tercer fa el trajecte entre Granollers i Castelldefels
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de setembre de 2012 a
les 17:17
Et pot interessar
-
Societat
La Volta Ciclista femenina al Montseny: recorregut i afectacions al trànsit
-
Societat
Agricultors i propietaris del Montseny s'organitzen contra el PLATER: «Ens volen prendre la terra»
-
Societat
Breda blinda la xarxa d'aigua amb un nou sistema
-
Societat
Sant Celoni negocia la compra del Centre Popular
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
-
Societat
Dues dones montsenyenques arriben als 100 anys aquest juny
