El 23 i 24 d'abril, Riells i Viabrea acollirà la V edició de la fira ECO_VITA organitzada per l'Ajuntament de Riells i Viabrea amb la col·laboració d'entitats locals. Durant dos dies es promouran activitats entorn la sostenibilitat i la preservació del medi ambient, apostant per la divulgació i promoció d'activitats i pràctiques que ajudin a conscienciar sobre la importància de l'entorn. L'edició d’enguany de l'ECO_VITA tracta sobre la mobilitat elèctrica amb un toc ambientat en Sant Jordi.
La inauguració oficial serà diumenge 24 d'abril a les 12 del migdia, a la plaça de la Vila a càrrec de la consellera d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Teresa Jordà i l'alcalde Josep Maria Bagot.
Tot i amb això el divendres 22 d'abril es farà el taller de cuina saludable amb la Cesca sobre la cuina d'aprofitament. I el dia de Sant Jordi, a les set de la tarda, es farà el recital poètic a càrrec de l'ANC amb la presència del Mossèn Climent Forner i Escobet, sacerdot i poeta català Creu de Sant Jordi 1999. Posteriorment hi haurà l'espectacle de foc a càrrec de la Colla de Diables les Vírboles de Riells i Viabrea.
Riells i Viabrea acull aquest cap de setmana la V edició de l'Eco_Vita
La inaugurarà la consellera Teresa Jordà i es dedica a la mobilitat elèctrica amb un toc ambientat en Sant Jordi
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’abril de 2022 a
les 10:46
Actualitzat el
21 d’abril de 2022 a les
11:14
Et pot interessar
-
Societat
L'aigua de Gualba torna a ser potable després de més de mig any
-
Societat
Humana anuncia la retirada de contenidors de roba a pobles del Montseny
-
Societat
Endesa crea una «anella elèctrica» a Sant Hilari per reforçar el servei
-
Societat
La PAHC Baix Montseny alça la veu: «Exigim un ús immediat dels pisos i blocs buits»
-
Societat
«La residència de Sant Celoni serà una realitat, algú ho havia de fer»
-
Societat
Més de 120 persones a la xerrada de la regularització de migrants a Sant Celoni
