L'exposició itinerant de la Diputació de Barcelona "La vida de l'aigua" es pot visitar fins al 20 de març al Casal Socioultural Escoles Velles de Sant Antoni de Vilamajor. La mostra explica la importància de l'aigua per al manteniment dels ecosistemes fluvials i els diferents usos en l'agricultura, el consum domèstic i la indústria, entre d'altres.
L'exposició també descriu l'amenaça del canvi climàtic sobre els recursos hídrics i les accions necessàries per dur a terme una gestió sostenible de l'aigua. A més, hi ha diverses propostes interactives que, a través d'activitats senzilles, engresquen els visitants a interaccionar amb l'exposició amb l'objectiu de conscienciar-los perquè facin un bon ús i estalvi de l'aigua.
La mostra s'inclou dins el projecte "Mars, aigua...Vida!" organitzat per la Biblioteca SAV, l'Àrea de Medi Ambient i el Casal Sociocultural SAV.
Sant Antoni de Vilamajor acull l'exposició «La vida de l’aigua»
L'exposició també descriu l'amenaça del canvi climàtic sobre els recursos hídrics i les accions necessàries per dur a terme una gestió sostenible de l'aigua
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de març de 2018 a les 10:20
Actualitzat el 09 de març de 2018 a les 10:27
Et pot interessar
-
Societat Palautordera vol ser el poble que més camina
-
Societat Riells es queixa: un cotxe queda atrapat en un pas inundat
-
Societat La carrossera Indcar d'Arbúcies integra Car-bus.net i produirà 650 minibusos el 2026
-
Societat Palautordera impulsarà un centre de salut al Senegal
-
Societat Riells i Viabrea estrena un servei de taxi municipal
-
Societat Anuncien una inversió de tres milions d'euros al Castell d'Hostalric