Sant Antoni de Vilamajor enceta aquest dijous una nova edició de la Festa Major que s'allargarà fins dilluns vinent 21 d'agost i també el dia 27 d'aquest mateix mes. El tret de sortida el farà el Sr Bohigas amb el pregó de Festa Major i el seu espectacle L'eminència humana. La programació festiva també inclou el monòleg de Pep Plaza Ara més, el concert de les Scarlet & The Femme Soul Band, Mou el cos amb la vilamajorina Dàmaris Gelabert, humor amb Not talent de Judit Martin, el concert d'Enma Fernández Band i les Obeses amb la seva gira L'ai al cor.
No hi faltaran el "Professor Cunningham & His Old School", les sardanes, el concert i el ball de nit de La Principal de la Bisbal, ni "The Tyets" que portaran el seu ritme i els temes més coneguts actualment.
Tornen les barraques a càrrecs d'entitats i moltes activitats i campionats, com el concurs de paelles i el torneig de botifarra Jacint Vergés, la zona jove amb concerts i dj's cada nit, artistes locals, punt lila, activitats infantils de tota mena i moltes coses més.
[h3]Consulta tot el programa de la Festa Major[/h3]
Sant Antoni de Vilamajor engega la Festa Major 2022
El Sr Bohihas donarà el tret de sortida amb el pregó i el seu espectacle L'eminència humana
ARA A PORTADA
-
Així es prepara el millor pastís de formatge de Catalunya, fet al Baix Montseny Bernat Castanyer Colomer
-
Alexandra Navarro: «A la pastisseria Sant Llehí volem demostrar que la xocolata pot ser divertida» Redacció
-
-
Continua el sondeig d'aigua de Font Agudes a Arbúcies: «Fan negoci amb un recurs de tots» Bernat Castanyer Colomer
-
Publicat el 18 d’agost de 2022 a les 09:32
Actualitzat el 18 d’agost de 2022 a les 09:59