El Ple municipal ha aprovat per unanimitat l’ampliació del conveni entre l’Ajuntament i l’Agència de l’Habitatge de Catalunya per poder disposar d’un segon habitatge d’accés públic cedit de manera temporal per a persones amb risc d’exclusió social empadronades a Sant Celoni i derivades des de l’Ajuntament.
Els habitatges d’inserció són aquells habitatges que fan la funció d’habitatge temporal, com a recurs pont, dins del procés d’inserció social i autonomia personal de les persones. Amb aquesta finalitat es fa un contracte de cessió que inclou un pla de treball global amb uns objectius a assolir. L’habitatge, situat al carrer Lluís Companys, podrà ser ocupat per un mateix membre o família un màxim de 6 mesos, si bé en casos excepcionals es pot allargar fins a un any de cara a preparar a les persones i famílies a cercar alternatives de vida més autònomes i satisfactòries.
Sant Celoni disposarà d'un segon habitatge per persones amb risc d'exclusió social
L’habitatge, situat al carrer Lluís Companys, podrà ser ocupat per un mateix membre o família un màxim de sis mesos
ARA A PORTADA
Publicat el
06 d’octubre de 2012 a
les 12:09
Et pot interessar
-
Societat
Hostalric pateix una plaga de mosques: «És una situació complicada»
-
Societat
La Volta Ciclista femenina al Montseny: recorregut i afectacions al trànsit
-
Societat
Agricultors i propietaris del Montseny s'organitzen contra el PLATER: «Ens volen prendre la terra»
-
Societat
Breda blinda la xarxa d'aigua amb un nou sistema
-
Societat
Sant Celoni negocia la compra del Centre Popular
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
