Sant Esteve de Palautordera és el municipi semirural de 1.000 a 5.000 habitants que més recicla de la regió metropolitana de Barcelona que engloba els pobles de l'Alt Penedès, el Baix Llobregat, el Garraf, el Maresme, el Vallès Occidental i el Vallès Oriental. Segons les dades fetes públiques per la Generalitat de Catalunya l'any 2017 va reciclar el 79,60 per cent dels residus i aquests resultats arriben després d'implantar la recollida porta a porta el mes de novembre de 2016.
Altres municipis del Baix Montseny també obtenen molts bons resultats pel que fa a la recollida selectiva com Sant Antoni de Vilamajor, que també fa la recollida porta a porta, amb un 65,49 per cent i és el tercer municipi semiurbà que més recicla en la franja de 5.000 a 15.000 habitants.
Altres dos pobles del Baix Montseny també surten entre els millors recicladors tot i que amb percentatges que no arriben al cinquanta per cent com és el cas de Fogars de Montclús que va reciclar selectivament l'any 2017 el 49,01 per cent i Campins el 46,12 per cent ocupant, respectivament, el segon i el tercer lloc del podi en la franja de pobles rurals de menys de 1.000 habitants.
Sant Esteve de Palautordera el poble que més recicla de la regió metropolitana de Barcelona
L'any 2017 va reciclar el 79,60 per cent, després d'impamtar el novembre de 2016 la recollida porta a porta
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’octubre de 2018 a
les 09:48
Et pot interessar
-
Societat
El sector de la construcció es troba a Sant Celoni per «detectar oportunitats»
-
Societat
Sant Hilari obrirà una oficina per millorar la vida de la gent gran
-
Societat
Usuaris de Renfe units contra el desgavell de l'R11: «Paguem dos cops per un servei deficient»
-
Societat
L'Hospital de Sant Celoni importa un mètode holandès per pal·liar les malalties neurodegeneratives
-
Societat
Enfrontament amb els Mossos a Vallgorguina: desnonen una mare i una filla
-
Societat
Sant Celoni reforma quatre passos inferiors a l'AP-7
