Un nou control policial d'Unitats de Seguretat Ciutadana dels Mossos d'Esquadra de Sant Celoni, la Policia Local de Sant Celoni i la unitat canina de la Policia Local de Santa Maria de Palautordera han conclòes amb tres denúncies administratives per consum de substàncies estupefaents a la via pública.
L'operatiu de control de l'espai públic es va portar a terme a Sant Celoni dijous de la setmana passada 7 d'abril, al voltant de les set de la tarda en diversos punts de la zona de l'estació ferroviària, l'aparcament de la Forestal i la Rectoria Vella. També es van fer diverses inspeccions administratives en alguns establiments habituals de la zona.
Tres denúncies administratives per consum d'estupefaents a la via pública a Sant Celoni
Societat
Nou control conjunt de Mossos Esquadra i policies locals de Sant Celoni i Santa Maria de Palautordera
ARA A PORTADA
-
Societat L'Hospital de Sant Celoni amplia la flota per afrontar emergències a la muntanya Bernat Castanyer
-
-
Cultura De Sant Hilari a un festival de cinema internacional: «Vam sentir que era el lloc indicat» Bernat Castanyer | ACN
-
Successos Detingut amb més de 30 antecedents per tres robatoris a Sant Celoni i Gualba Bernat Castanyer
-
Publicat el
11 d’abril de 2022 a
les 18:14
Actualitzat el
11 d’abril de 2022 a les
18:31
Et pot interessar
-
Societat
El voltor «més tímid» de Catalunya es recupera al Montseny
-
Societat
Tres pobles del Montseny recullen més de 20.000 euros per Veneçuela
-
Societat
Macropistes d'escalèxtric i 24 hores de curses a Llinars
-
Societat
500 bosses de brossa al dia: pobles del Montseny diuen «prou» a l'incivisme
-
Societat
Breda estrena la primera benzinera de la seva història: «Ha estat una aventura»
-
Societat
El Montseny incorpora un alberg «senyorial» a la Carta Europea de Turisme
