Un dispositiu conjunt dels Mossos d'Esquadra i la Policia Local d'Arbúcies en un "macrobotellon" la nit de dissabte a diumenge va acabar amb 25 persones identificades, una de detinguda i 18 cotxes identificats. La festa es va celebrar coincidint amb la fi de l'estat l'alarma i hi ha participat més d'un centenar de persones.
Tot plegat va passar a la Corbadora, una zona de lleure, apartada del nucli urbà. Un dels denunciats és un jove que ha donat positiu a la prova d'alcoholèmia que se li va fer. Des de l'Ajuntament d'Arbúcies recorden que l'índex de contagi és "molt alt" a la població i demanen "responsabilitat" i extremar les precaucions, encara que s'hagi aixecat l'estat d'alarma.
[plantillacoronavirus]
Un «macrobotellon» a Arbúcies acaba amb 25 persones denunciades, una de detinguda i 18 cotxes identificats
Des de l'Ajuntament d'Arbúcies recorden que l'índex de contagi és molt alt a la població i demanen responsabilitat
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de maig de 2021 a
les 20:28
Actualitzat el
10 de maig de 2021 a les
20:44
Et pot interessar
-
Societat
La Volta Ciclista femenina al Montseny: recorregut i afectacions al trànsit
-
Societat
Agricultors i propietaris del Montseny s'organitzen contra el PLATER: «Ens volen prendre la terra»
-
Societat
Breda blinda la xarxa d'aigua amb un nou sistema
-
Societat
Sant Celoni negocia la compra del Centre Popular
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
-
Societat
Dues dones montsenyenques arriben als 100 anys aquest juny
