Una dona de 94 anys ha quedat ferida crítica per cremades en l'incendi d'una casa a Riells i Viabrea, segons han informat els Bombers de la Generalitat. El foc també ha deixat menys greu un home de 85 anys per inhalació de fum. L'avís de l'incendi s'ha rebut a les 07.52 hores d'aquest dissabte en un habitatge situat a la urbanització Can Plana, concretament al número 75 del carrer de les Sureres.
Fins al lloc s'han desplaçat cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat que a les 08.16 hores ja donaven el foc per controlat. L'incendi ha afectat la cuina de la casa i ha deixat els dos ferits, la dona de 94 anys i l'home de 85, que han estat traslladats pel SEM a l'Hospital de Sant Celoni.
Paral·lelament, s'ha gestionat a través de la Policia Local la presència d'un tècnic municipal per tal de fer una inspecció de l'immoble per descartar possibles danys estructurals.
Una dona de 94 anys de Riells i Viabrea en estat critic per un incendi
El foc també ha deixat menys greu un home de 85 anys per inhalació de fum
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’agost de 2014 a
les 16:06
Et pot interessar
-
Societat
Restauren el primer refugi de gats de Cardedeu
-
Societat
El sector de la construcció es troba a Sant Celoni per «detectar oportunitats»
-
Societat
Sant Hilari obrirà una oficina per millorar la vida de la gent gran
-
Societat
Usuaris de Renfe units contra el desgavell de l'R11: «Paguem dos cops per un servei deficient»
-
Societat
L'Hospital de Sant Celoni importa un mètode holandès per pal·liar les malalties neurodegeneratives
-
Societat
Enfrontament amb els Mossos a Vallgorguina: desnonen una mare i una filla
