L'Ajuntament de Vallgorguina, en compliment de l'acord plenari per unanimitat el passat mes de març de 2016 dels dos grups municipals representats al consistori (CiU i ERC), ha penjat la bandera de l'Arc de Sant Martí que representa el moviment LGTB. L'acord s'emmarca en el text d'una moció presentada pels republicans amb la finalitat de garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals i per a erradicar l'homofòbia, la bifòbia i la transfòbia. En aquest sentit, el Parlament de Catalunya l'octubre de 2014 va aprovar amb un ampli suport parlamentari i del teixit associatiu una llei que és pionera no només a Catalunya sinó a tot l'Estat.
El 17 de maig és el dia internacional contra la LGLTfòbia i per això a Vallgorguina s'ha decidit que la bandera estarà penjada al balcó fins el dia 31 de maig.
Vallgorguina tindrà penjada al balcó la bandera de l'Arc de Sant Martí fins el 31 de maig
Societat
La finalitat és garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals i per a erradicar l'homofòbia, la bifòbia i la transfòbia
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de maig de 2017 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Societat
El RCD Espanyol ja té punt de trobada propi al Montseny
-
Societat
La directora amb més èxit als Gaudí 2026 grava escenes a Cardedeu
-
Societat Sant Celoni i la Batllòria, en risc molt alt d’incendi forestal
-
Societat Llinars del Vallès presenta el Carnet Jove de La Masoveria per estimular el comerç de proximitat
-
Societat
Els joves de Palautordera organitzen El Guirigall: festa, música i reivindicació
-
Societat
El Barça es fa fort a Palautordera: nova penya i una gran festa
