Els Mossos d'Esquadra han desmantellat una plantació de marihuana en una casa de Sant Antoni de Vilamajor. Segons ha informat la policia catalana, s'han detingut dos homes i una dona, acusats de tràfic de drogues i defraudació de fluid elèctric. Els dos homes tenen 19 i 26 anys, i la dona, 58. L'operatiu es va fer el passat 4 de juny i en la plantació es van intervenció 2.300 plantes i 4.000 euros en efectiu.
Tres detinguts i 2.300 plantes de marihuana intervingudes en una plantació a Sant Antoni de Vilamajor
Successos
Els Mossos també intervenen 4.000 euros en efectiu
- Plantació de 2.300 plantes de marihuana desmantellada a Sant Antoni de Vilamajor. -
- Mossos Esquadra
ARA A PORTADA
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Mor Maria Canaleta, l'àvia centenària que va recuperar una ratafia del Montseny Bernat Castanyer
-
Societat Plaga de mosques a Hostalric: retiren els residus infestats de la zona zero Bernat Castanyer
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
09 de juny de 2024 a
les 10:18
Et pot interessar
-
Successos
Un ferit en estat crític en un xoc entre camions a Arbúcies
-
Successos
Un motorista mor en un accident a l'AP-7 a Sant Celoni
-
Successos
Enxampen tres individus amb 58 antecedents a Sant Hilari però no els poden detenir
-
Successos
La policia espanyola identifica 13 persones en un bloc ocupat de Sant Hilari Sacalm
-
Successos
Un ciclista en estat crític després de patir una greu caiguda a Santa Fe del Montseny
-
Successos
Una víctima mortal en un atropellament de tren a Cardedeu
