Cada català gastarà de mitjana uns 55 euros en el Sorteig Extraordinari de la Loteria de Nadal, 2,4 euros menys que l'any passat. Concretament està previst un total de 416 mil milions d'euros davant dels 432 que es van estimar pel 2018 segons la xifra de consignació per habitant de la Societat Estatal de Loteries i Apostes de l'Estat (Selae).
Els 55 euros de despesa es corresponen a les estimacions de venta que fan des de l'estat a l'hora d'enviar els bitlles a les administracions de loteria, i la dada definitiva de vendes es farà publica a primera hora d'aquest diumenge abans del sorteig.
Lleida és la demarcació que compta amb una major previsió de despesa: uns 125 euros per habitant que es deuen a l'efecte de 'La Bruixa d'Or' de Sort, i que suposen una total de 54 milions d'euros en total. Per contra, Girona serà on menys diners es gastaran els catalans, uns 38,80 euros per habitant.
Cada català gastarà 55 euros de mitjana en la loteria de Nadal
En comparació a l'any passat, la despesa en el sorteig cau uns dos euros i mig
ARA A PORTADA
-
Llevantada: carreteres tallades, petits desbordaments i un desaparegut a l'Empordà Arnau Urgell i Vidal
-
Els Bombers aturen la recerca del desaparegut per la llevantada per la crescuda de la riera Natàlia Pinyol
-
El Meteocat allarga la llevantada amb 20 comarques amb avisos per pluja, neu, vent i mala mar Arnau Urgell i Vidal
-
-
Publicat el 20 de desembre de 2019 a les 18:12
Et pot interessar
-
Societat
Les principals hipòtesis sobre la causa de l'accident ferroviari a Andalusia
-
Societat
Mor el dissenyador italià Valentino als 93 anys
-
Societat
El govern espanyol decreta tres dies de dol oficial a tot l'Estat per l'accident de tren a Andalusia
-
Societat
Què sabem i què no de l'accident de dos trens a Andalusia
-
Societat
Palamós, el poble on va néixer el futbol català
-
Societat
41 morts, xifra provisional de l'accident de trens a Andalusia
