Junts pel Sí ha obert a la seva pàgina web una opció que permet a aquell qui ho vulgui formar part de la candidatura. Només cal accedir al seu portal, clicar damunt "fes-te candidat" i facilitar les dades personals. El web mostra els noms, els llocs de residència i fins i tot les fotografies dels candidats.
Junts pel Sí vol aglutinar més de 13.500 persones, 100 per cadascun dels 135 diputats al Parlament, per garantir que el 27-S serà un èxit. "Aquesta no és la llista de Romeva, Forcadell, Casals, Mas, Junqueras o Guardiola. No és la llista de ningú, és la llista de tots els que volem fer un país millor, més just i digne", es pot llegir al web.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=X3nOG4ZLa5g[/youtube]
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’agost de 2015 a les 17:52
Et pot interessar
-
Política Rull es compromet a fer «totes les gestions» perquè la Bressola pugui obrir el Liceu
-
Política Barcelona i 15 ciutats europees volen 300.000 milions d'euros anuals contra la crisi d'habitatge
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen que una comissió investigui la repressió del Patronato de la Mujer contra dones menors
-
Política Josep Borrell es trenca la clavícula en caure a terra en un hotel de Bolívia
-
Política Illa viatjarà al Japó la setmana del 26 de maig per «reforçar i ampliar» les relacions del país amb Catalunya
-
Política Junts impulsarà una comissió d'investigació al Parlament per la «crisi» a la DGAIA