El president de l'Entitat Municipal Descentralitzada (EMD) de Bellaterra, Ramon Andreu, ha reclamat a Vodafone que tregui les antenes instal·lades al campanar de la Parròquia de la Santa Creu. Per això, ja li ha ofert uns terrenys gratuïts als afores del casc urbà.
L'EMD considera que l'alçada d'aquests terrenys i la major distància amb els habitatges pot millorar la cobertura al poble i reduir la potència d'irradiació. Ramon Andreu ha demanat als veïns que abans de contractar serveis de telefonia mòbil s'informin i valorin quines són les companyies més conflictives i menys respectuoses amb l'impacte de les seves antenes sobre la població.
L'entitat també posa a la disposició dels veïns un servei gratuït de mesura dels camps electromagnètics als seus habitatges. Ramon Andreu ha admès que les antenes instal·lades al campanar de Bellaterra són legals, però prioritza la seva ubicació fora de la trama urbana. Les antenes s'han instal·lat a la Parròquia arran de l'acord entre Vodafone i el Bisbat de Terrassa. Ramon Andreu, però, ha recordat que, a diferència d'altres pobles, el campanar és més baix que moltes de les cases pròximes.
Conflicte per unes antenes radiofòniques en un campanar de Bellaterra
Política
Una entitat demana a Vodafone que les retiri i ofereix un terreny alternatiu
ARA A PORTADA
-
Societat Educació va mantenir un criteri alt d'exclusió d'alumnes que hauria millorat el resultat de PISA Gerard Mira
-
Societat La síndica també colla Educació pel fiasco de les PISA amb una actuació d'ofici Gerard Mira
-
Societat Espanya mobilitza l'exèrcit després d'acordar amb el Marroc el retorn dels migrants que han entrat en tromba a Ceuta Gerard Mira | Eloi Martí
-
-
Publicat el
20 de maig de 2016 a
les 18:43
Et pot interessar
-
Política
Les sancions als mitjans per les infiltracions policials arriben al Parlament i al Congrés
-
Política
La Comunitat de Madrid ven l'àtic de luxe a Chamberí per «finançar la reconstrucció» pels incendis
-
Política
Junts demana explicacions al Govern pel retard en l'entrada dels Mossos a ports i aeroports
-
Política
Sílvia Orriols: lluna de mel a les enquestes, problemes en la gestió
-
Política
La procrastinació de la memòria, cinisme institucional
-
Política
El jutge del cas Leire cita l'exdirector de la Guàrdia Civil
