Cremen un altre contenidor a Salt
Societat
Els fets arriben després que el dissabte més de 3.000 persones es manifestessin pels carrers de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de gener de 2011 a
les 08:58
Uns vàndals han cremat un contenidor a Salt (Gironès) la matinada d'aquest dissabte. Segons fonts dels Mossos d'Esquadra, els fets han passat al voltant de la una de la matinada al carrer Torres i Bages del municipi. Tot i que la nit ha estat força tranquil·la pels carrers de la ciutat aquesta ha estat la nota discordant i malgrat els reforços policials que hi ha aquests dies, la policia no ha pogut detenir l'autor o autors de la crema. Els fets arriben després que el dissabte més de 3.000 persones de tots els estrats socials i diferents orígens sortissin al carrer a clamar per la convivència sota el lema 'Volem viure a Salt en pau i bé'.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Tito Álvarez escapa per poc d'un hotel esfondrat a Veneçuela: «He tornat a néixer»
-
Societat
La NASA detecta indicis de vida a Mart
-
Societat
Els nous sistemes obligatoris als cotxes el 2026: què són els ADAS i com afectaran els conductors
-
Societat
Els ateneus aposten per una programació «catalanitzada» per enfortir el compromís amb la llengua
-
Societat
El sector de la pirotècnia factura més de 17 milions durant la campanya de Sant Joan
-
Societat
Un conductor d'Alsa canvia de seient un passatger perquè el seu portàtil «emetia radiacions»
