El diari The New York Times ha estat el "gran" guanyador dels premis Pulitzer, els més importants en l'àmbit del periodisme. El rotatiu s'ha emportat tres guardons: el de millor cobertura internacional, el de millor reportatge especial i el de millor fotografia de notícies d'última hora.
Per la seva banda, el New York Daily News i la publicació ProPublica han compartit el destacat premi al servei públic per la cobertura que van fer dels desnonaments portats a terme per la policia de Nova York.
Finalment, la ja famosa investigació coneguda com Els papers de Panamà ha estat reconeguda en la categoria de "periodisme en profunditat". La investigació la van portar a terme un equip internacional format per 400 periodistes i 100 mitjans de 80 països diferents.
«The New York Times» i «Els papers de Panamà», grans protagonistes dels premis Pulitzer
El rotatiu nord-americà s'emporta tres guardons mentre que la investigació sobre societats "offshore" és distingida en la categoria de "periodisme en profunditat"
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’abril de 2017 a
les 20:32
Et pot interessar
-
Cultura
«L'Església s'ha alineat amb els interessos de l'Aragó per les obres de Sixena»
-
Cultura
Mor l'escriptor Josep Piera, Premi d’Honor de les Lletres Catalanes
-
Cultura
«Sempre faig les coses com si fos l'última vegada»
-
Cultura
El Correllengua Agermanat celebrarà l'acte central a Barcelona amb la Dharma, els Catarres, la Fúmiga i Auxili
-
Cultura
El Palau de la Música reviu el concert de Conxita Badia i Pau Casals frustrat per la Guerra Civil
-
Cultura
«El malentès és l'esport nacional català»
