L'actor nord-americà Alec Baldwin ha demandat per negligència a l'armera i diversos membres de l'equip involucrats en la producció de la pel·lícula Rust, més d'un any després de la mort de la seva directora de fotografia, Halyna Hutchins, per un tret de l'arma que l'intèrpret duia a la mà i que també va ferir el director, Joel Souza.
En la demanda, recollida per la cadena CBS, Baldwin al·lega que no era responsable de la seguretat de l'arma i no sabia que estava carregada amb bales de debò. La demanda, presentada divendres, al·lega que l'armera, Hannah Gutierrez-Reed "no va revisar acuradament les bales o l'arma".
També assegura que l'ajudant de direcció, David Halls, "va examinar l'arma amb cura i, no obstant això, va anunciar que l'arma era segura abans de lliurar-la a Baldwin". Finalment l'actor, de 67 anys, indica que la utillera Sarah Zachry "no va revelar que Gutierrez-Reed havia estat actuant de manera imprudent fora del set i era un risc per a la seguretat dels qui l'envoltaven".
L'actor assegura que mai va prémer el gallet de l'arma, si bé les proves forenses del FBI van constatar el contrari. Les autoritats van acabar descrivint els fets com un accident perquè "la revisió dels informes policials disponibles no va mostrar cap demostració convincent que l'arma de foc es va carregar intencionalment amb munició real en el set". El mes passat, la família de Baldwin i la de Hutchins van arribar a un acord i l'actor va anunciar que es reprendria la filmació.
Alec Baldwin demanda part de l'equip de «Rust» per la mort de la directora de fotografia
La demanda, presentada divendres, al·lega que l'armera, Hannah Gutierrez-Reed "no va revisar acuradament les bales o l'arma"
- Alec Baldwin -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
-
Publicat el
12 de novembre de 2022 a
les 19:54
Et pot interessar
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 23 i 24 de maig
-
Cultura
La nit de l'exèrcit al Palau de la Música: des d'«Els Segadors» fins a l'himne espanyol
-
Cultura
Gemma Martínez, nova directora de «El Periódico» a partir de l'1 de juny
-
Cultura
Coses del maig (II)
-
Cultura
«La plaça del poble de la democràcia»: els Premis Nacionals de Comunicació homenatgen el «Diari de Sabadell» i la premsa local
-
Cultura
La Fundació Vila Casas es querella contra el seu exgerent per malversació
