Aquest dissabte al vespre torna a TV3 Oh Happy Day amb moltes novetats, la primera d'elles el presentador, amb Anna Simon agafant el relleu d'Eduard Farelo. La nova cara del programa ha manifestat la seva il·lusió per posar-se al capdavant del projecte, que s'estrena avui a les 21.55 amb el primer càsting.
"Tinc moltíssimes ganes de començar el programa, i que agradi, hi ha molta gent treballant i el resultat és màgic", ha expressat Simon en declaracions a TV3. En aquest sentit, confessa que li agradaria molt posar-se a la pell dels concursants, ni que sigui per una estona. "M'agradaria moltíssim cantar i ballar, però hauria de ser la primera cosa que es fes, si ho hagués de fer després seria una marranada per a mi", assegura, confessant que no és el que millor se li dóna.
La que arrenca avui és la fase eliminatòria, una part necessària del programa perì dolorosa. "Hi ha gent que vé amb tota la il·lusió del món", apunta la presentadora.
Primer càsting
Oh Happy Day torna amb dos programes dedicats als càstings i, a partir de la tercera setmana, arrencarà la competició dels 12 grups seleccionats. Tal com ja va avançar NacióDigital, Anna Simon presentarà aquesta nova edició del concurs de TV3 de grups vocals, que també renova la imatge gràfica, la sintonia, l’escenografia i la il·luminació, i afegeix un grup de ballarins professionals que acompanyaran les interpretacions vocals. El jurat el formaran el cantant i director de teatre musical Daniel Anglès, que repeteix, i s’hi incorporen la cantant Gisela i l’actor Peter Vives.
En total, aquest any s'han presentat al concurs 90 formacions i se n'han seleccionat 36, que protagonitzaran els càstings de les dues primeres setmanes. El premi tornarà a ser una gira per Europa, però s’hi vol afegir alguna cosa més que s’anunciarà al llarg de les gales, segons l'organització.
Anna Simon: «El resultat d''Oh Happy Day' és màgic»
El popular concurs torna a TV3 aquest dissabte al vespre amb nova presentadora
ARA A PORTADA
-
-
El Govern veu «compatible» negociar els pressupostos mentre s'avança en els acords d'investidura Redacció
-
El PP s'enfanga amb el veto a les festes islàmiques a Múrcia i la Moncloa obre una investigació Bernat Surroca Albet
-
Barcelona investigarà centenars d'empreses de pisos turístics a la cerca d'impostos pendents David Cobo
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 14 de gener de 2017 a les 18:16
Et pot interessar
-
Cultura Petició de declaració d'espoli: un nou recurs per frenar el trasllat de les pintures de Sixena
-
Cultura Pesillà de la Ribera s'omple per batre el rècord de la sardana més multitudinària de la història
-
Cultura Descobertes unes pintures amagades durant 27 anys a la capella Gitana de la presó de la Model
-
Cultura La premsa valencianista (1837-1977)
-
Cultura L'Aragó retira els tècnics del MNAC mentre insisteix en la documentació de les obres de Sixena
-
Cultura Un «Virolai» massiu s'apodera de Les Santes de Mataró