ÀUDIO Jordi Évole vol portar una família catalana a La Moncloa
El periodista assegura a "El Món a RAC1" que li agradaria tirar endavant la idea perquè introduiria "un dels elements cabdals" de la campanya del 20-D
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’octubre de 2015 a les 19:32
Jordi Évole vol portar una família catalana a La Moncloa i que la trobada es converteixi en un dels capítols de Salvados. Així ho ha dit al programa El Món a RAC1 on ha explicat que la idea li sembla interessant perquè introduiria "un dels elements cabdals" de la campanya de les eleccions espanyoles: la relació entre Catalunya i Espanya.
No és la primera vegada que el periodista català tracta aquest tema. De fet, en el darrer capítol de Salvados Évole va preguntar sobre la situació de Catalunya a Albert Rivera i Pablo Iglesias.
Et pot interessar
-
Cultura És oficial: Amaia Montero torna a La Oreja de Van Gogh
-
Cultura «Dues de cada tres persones són edatistes»: neix un congrés per combatre la discriminació per edat
-
Cultura El Planeta torna a batre rècords amb 1.320 novel·les: «El sector viu un miracle»
-
Cultura Mor Dolly van Doll, la vedet i activista trans que va revolucionar la nit de Barcelona
-
Cultura «La muntanya també és un espai de pugna ideològica»
-
Cultura Els verbs en català que (potser) dius malament i encara no ho saps