La cantant catalana Bad Gyal ha aconseguit aquest diumenge el premi Europe Music Award (EMA) de MTV a la millor artista espanyola després de vèncer en la votació popular altres intèrprets destacats de l'any 2022. En concret, l'autora de cançons com La Prendo o Fiebre competia en aquesta categoria amb els cantants Rosalía, Quevedo, Fito & Fitipaldis i Dani Fernández.
Als seus 25 anys, Alba Farelo i Solé, més coneguda pel seu nom artístic Bad Gyal, ha destacat per la seva música en què ha fusionat gèneres com el reggaeton, el dancehall i el trap. L'any 2020 també es va endur el Latin Music Italian Awards pel seu tema Alocao juntament amb Omar Montes.
[plantillavirals]
Bad Gyal guanya el premi a millor artista als Europe Music Award (EMA)
Alba Farelo venç en la votació popular altres intèrprets destacats de l'any 2022
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de novembre de 2022 a
les 20:58
Et pot interessar
-
Cultura Calella de Palafrugell recupera «El meu avi» a la Cantada d'Havaneres un any després de la polèmica
-
Cultura
«Google em va amenaçar per una peça que vaig fer»
-
Cultura
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Cultura
Barcelona celebra 50 anys de la fi de la dictadura amb un «bombardeig» de poemes sobre la Catedral
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de juny
-
Cultura
Més que un fenomen astronòmic: la història cultural dels eclipsis solars
