Barcelona desbanca Madrid i s'erigeix en la capital de la música en directe

Un estudi d'OBS Business School recull que la capital catalana és la ciutat amb més ingressos per música en directe

Rosalia, al Primavera Sound
Rosalia, al Primavera Sound | José M. Gutiérrez
Redacció
17 de maig de 2024, 13:01
Actualitzat: 13:01h

Barcelona va superar Madrid en ingressos per música en directe el 2023, segons un informe que ha publicat l'escola de negocis OBS Business School aquest divendres. La demarcació de la capital catalana va facturar 132 milions d'euros, que representa un 22,9% del conjunt de l'Estat, mentre que Madrid va sumar 94 milions d'euros (16,3% del total).

Es tracta d'una circumstància que darrerament s'havia produït el 2016, el 2017 i el 2021; unes conclusions que es basen en les dades de l'últim anuari de l'Associació de Promotors Musicals. L'any 2022, l'últim del que es tenien dades fins ara, Madrid va encapçalar el rànquing amb 103 milions, mentre que Barcelona va quedar en segon lloc amb 77 milions.