El clàssic cinematogràfic "Ben-Hur" arribarà el 22 de febrer en clau de comèdia al Teatre Coliseum de Barcelona, després de la seva estrena al 64 Festival Internacional de Teatre Clàssic de Mèrida, segons un comunicat.
L'adaptació de la pel·lícula de 1959 ha anat a càrrec de la companyia Yllana i Nancho Novo, que ha donat lloc a un muntatge que apropa l'èpica història a "un joc constant entre el llenguatge cinematogràfic i teatral".
L'obra compta amb nombrosos gags, visuals, mordaces i absurds diàlegs i una reflexió sobre la veritat, l'amor i la lluita de gènere interpretada per quatre actors i dues actrius -Agustín Jiménez, Maria Lanau, Agustín Jiménez, Richard Collins-Moore, Elena Lombao, Víctor Massan i Fael García- que donen vida a multitud de personatges.
«Ben-Hur» arriba en clau d'humor a Barcelona
Després de la seva estrena al 64 Festival Internacional de Teatre Clàssic de Mèrida aterra al teatre Coliseum

- «Ben-Hur» arriba en clau d'humor al Teatre Coliseum | Europa Press -
- | Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de gener de 2019 a les 19:08
Actualitzat el 31 de gener de 2019 a les 19:10
Et pot interessar
-
Cultura Mor Enric Hernàez, cantautor, als 68 anys
-
Cultura La importància de conservar el patrimoni arquitectònic rural: el cas de les masies catalanes
-
Cultura Mor Eduard Carbonell, exdirector del MNAC
-
Cultura «Les rondalles no només plasmen una història, sinó també una llengua que no està tan adulterada»
-
Cultura «En llengua, Barcelona pot acabar com Perpinyà»
-
Cultura Petició de declaració d'espoli: un nou recurs per frenar el trasllat de les pintures de Sixena