Radio Televisió Espanyola (RTVE) ha escollit Blas Cantó com a representant d'Espanya pel Festival d'Eurovisió 2020, que se celebrarà el proper maig a Rotterdam. El cantant ha assegurat a TVE que se sent "molt afortunat" i ha avançat que "té moltes cançons escrites", i la peça final seguirà el seu estil de música.
Cantó ha estat seleccionat de manera interna per la direcció de RTVE, un mètode que ja es va fer servir per Pastora Soler, El Sueño de Morfeo i Edurne. El cantant que representarà Espanya va intentar anar a Eurojunior el 2004; i anys després, el 2011, també va provar-ho amb el seu grup Auryn en la versió d'adults d'Eurovisió. Finalment se n'ha sortit.
La 65a edició del concurs se celebrarà el 12, 14 i 16 de maig a l'Ahoy Arena de Rotterdam. És la primera vegada que la ciutat acull el certamen i la cinquena que se celebra als Països Baixos.
Blas Cantó, representant d'Espanya a Eurovisió 2020
RTVE ha escollit el cantant murcià pel festival que tindrà lloc a Rotterdam el proper maig
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’octubre de 2019 a
les 17:15
Et pot interessar
-
Cultura
«La Balanguera» sona a tot Mallorca en commemoració dels cent anys de la versió musicada
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i a Catalunya: 30 i 31 de maig
-
Cultura
Torna el Sónar 2026 amb més escenaris a Barcelona: tot el que has de saber del festival
-
Cultura
D'on neix l'ou com balla? Tots els detalls del Corpus a Barcelona
-
Cultura
El Palau Robert de Barcelona tancarà per reformes durant un any i mig
-
Cultura
«Cal sortir al carrer, aturar desnonaments i manifestar-nos»
