Radio Televisió Espanyola (RTVE) ha escollit Blas Cantó com a representant d'Espanya pel Festival d'Eurovisió 2020, que se celebrarà el proper maig a Rotterdam. El cantant ha assegurat a TVE que se sent "molt afortunat" i ha avançat que "té moltes cançons escrites", i la peça final seguirà el seu estil de música.
Cantó ha estat seleccionat de manera interna per la direcció de RTVE, un mètode que ja es va fer servir per Pastora Soler, El Sueño de Morfeo i Edurne. El cantant que representarà Espanya va intentar anar a Eurojunior el 2004; i anys després, el 2011, també va provar-ho amb el seu grup Auryn en la versió d'adults d'Eurovisió. Finalment se n'ha sortit.
La 65a edició del concurs se celebrarà el 12, 14 i 16 de maig a l'Ahoy Arena de Rotterdam. És la primera vegada que la ciutat acull el certamen i la cinquena que se celebra als Països Baixos.
Blas Cantó, representant d'Espanya a Eurovisió 2020
Cultura
RTVE ha escollit el cantant murcià pel festival que tindrà lloc a Rotterdam el proper maig
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’octubre de 2019 a
les 17:15
Et pot interessar
-
Cultura
La diplomàcia que Exteriors no sap veure
-
Cultura
La Nit de les Lletres Catalanes 2027 repartirà 192.000 euros en premis i incorporarà dos nous guardons
-
Cultura
Joan Dausà anuncia nova gira pel 2027
-
Cultura
El World Press Photo exposa al CCCB els conflictes de Gaza i Ucraïna i la crisi mediambiental
-
Cultura
La música d'allò que no sabem expressar enmig del soroll
-
Cultura
La 26a Nit de l’APPEC reivindica les revistes com a «refugis de l'algoritme»
