La cadena SER deixarà d'emetre el partits del FC Barcelona en català aquesta temporada 2013-2014, segons han confirmat a l'ACN fonts de l'emissora. Ràdio Barcelona ha anunciat a l'equip que radiava el Barça en llengua catalana que no compta amb ells per a la propera temporada (que comença aquest proper diumenge 18 d'agost amb un Barça-Llevant al Camp Nou) i ha al·legat "qüestions econòmiques".
L'any passat, els partits en català es podien escoltar a través de les emissors d'Ona Mitjana (OM) de la SER a Catalunya, així com al web radiobarcelona.cat i al segon canal d'àudio en els partits televisats pel Canal +. La retransmissió estava dirigida per Ignasi Taltavull i amb la narració de Joan Barrau.
Cadena SER deixa de radiar els partits del Barça en català
L'emissora ha al·legat "qüestions econòmiques"
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’agost de 2013 a
les 19:03
Et pot interessar
-
Cultura Calella de Palafrugell recupera «El meu avi» a la Cantada d'Havaneres un any després de la polèmica
-
Cultura
«Google em va amenaçar per una peça que vaig fer»
-
Cultura
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Cultura
Barcelona celebra 50 anys de la fi de la dictadura amb un «bombardeig» de poemes sobre la Catedral
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de juny
-
Cultura
Més que un fenomen astronòmic: la història cultural dels eclipsis solars
