Cara a cara entre Jordi Évole i Esperanza Aguirre a RAC1
Cultura
El periodista presenta a la popular la persona que la imita al programa de Toni Clapés
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat creua els dits perquè la fragilitat de Sánchez no entorpeixi la reforma del finançament Bernat Surroca Albet
-
Societat El Govern replanteja l'oficina de la renda bàsica universal i en reubica el director Bernat Surroca Albet
-
Política El Govern admet que la xifra de migrants regularitzats a Catalunya superarà les previsions Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tribunal Suprem obre la porta a paralitzar la regularització extraordinària de migrants Redacció
-
Internacional El Tribunal Suprem rebutja l’intent de Trump d’acabar amb la ciutadania per naixement Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
11 de febrer de 2016 a
les 18:05
Esperanza Aguirre ha conegut aquest dijous al seu imitador al programa Versió RAC1. La popular, el seu "doble" i Jordi Évole han mantingut un "cara a cara" telefònic en la nova edició de "La ràdio cap per avall" que avui celebra l'emissora.
La conversa ha estat cordial, si bé també hi ha hagut algun moment de tensió. Només començar, el periodista ha presentat RAC1 com una emissora que promociona "la unitat de l'estat espanyol". "No pots dir Espanya?", li ha reblat Aguirre. Sense pensar-s'ho Évole ha repetit: "I tant, Espanya, Espanya, Espanya".
D'altra banda, la popular ha recordat haver patit una broma semblant a la de Ràdio Flaixbac a Mariano Rajoy. En el seu cas però, la persona que es va posar en contacte amb ella era un imitador de Pasqual Maragall.
Et pot interessar
-
Cultura
Maribel López Zambrana nomenada nova directora de la Fundació Joan Miró
-
Cultura Impulsen una redacció transfronterera en català amb periodistes i creadors de banda i banda dels Pirineus
-
Cultura
Marta Pazos: «Treballo i assajo amb sales revestides del color de l’escenografia»
-
Cultura
L'actriu Rosa Boladeras guanya el Premi de Teatre Memorial Margarida Xirgu 2026
-
Cultura
Oh Europa!
-
Cultura
La Comissió de la Dignitat denuncia que l'Estat «reté» documents de la Generalitat espoliats pel franquisme
