La sèrie de sobretaula de TV3, Com si fos ahir, estrena la cinquena temporada aquest dilluns, després de la pausa estival. Després de l'episodi final del 16 de juliol, els protagonistes han passat l'estiu i han pogut reposar i refredar les situacions, en alguns casos, i estrènyer i consolidar vincles, en d'altres, segons avança la cadena.
La sèrie de TV3 es prepara per a una tardor moguda, amb trames inèdites i retorns del passat. També arribaran personatges nous que complicaran encara més la vida als amics de la colla.
La principal incògnita amb què la sèrie va deixar els espectadors a principis d’estiu és si el Miquel i la Noe estan separats. Amb la represa dels capítols es podrà descobrir si s'han reconciliat o no i com afectarà la feina de la consultoria, si la situació no ha millorat.
També formaran part de les trames la reconciliació de l'Eva i el Litus, el nou negoci de la Cati com a empresària en el món de l’organització d’esdeveniments i els inicis de la relació entre el Jordi i la Gina. També tornarà a aparèixer l'Eulàlia, que va estafar l'Ivan i la Sílvia en l'anterior temporada.
Aquesta tardor també s'incorporen a la sèrie nous personatges, com un professor d'autoescola encarnat per David Vert, en Toni, que complicarà la vida a la Gemma; i un nou treballador del Burguer, l'Adam (Salvador Oliva).
[noticia]223501[/noticia]
[noticia]223892[/noticia]
«Com si fos ahir» torna amb una tardor moguda per als seus personatges
Cultura
La sèrie de sobretaula de TV3 enceta la cinquena temporada amb trames inèdites i retorns del passat
- La sèrie de sobretaula de TV3 incorpora noves cares. -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’agost de 2021 a
les 12:46
Et pot interessar
-
Cultura
Què fer si t'han estafat amb les entrades d'Oques Grasses: els Mossos d'Esquadra ho expliquen
-
Cultura
Denuncien una macroestafa amb les entrades dels concerts de comiat d'Oques Grasses
-
Cultura
«Amb els llibres et fas unes expectatives molt altes del que serà la teva vida adulta»
-
Cultura
Qui canta els mals espanta: «Sense festa no hi ha llengua»
-
Cultura Estopa estrena «Bicho raro», primer avançament del nou disc «La Maketa»
-
Cultura
Isabel Allende guanya el Premi Planeta amb la novel·la «La hora antes del alba»
