Comunicació «low cost» en temps de crisi

Les Jornades de Comunicació Blanquerna s'enfronten als reptes i interrogants d'un sector en crisi

Publicat el 12 de març de 2012 a les 19:28
Sala de premsa durant una jornada electoral. Foto: Adrià Costa

Els mitjans de comunicació tradicionals estan experimentant uns grans canvis en els últims temps. La crisi econòmica ha afectat aquest sector, que cada any perd tant en usuaris com en ingressos publicitaris. Davant d'aquesta situació, les Jornades de Comunicació de la Facultat de Comunicació Blanquerna de la Universitat Ramon Llull, que se celebren els dies 13, 14 i 15 d'aquest mes proposen una reflexió al voltant del paper de la comunicació davant els canvis que s'estan produint.

Sota l'encapçalament 'Més per menys! Comunicar en un món low-cost', durant tres dies se celebren conferències, taules rodones i debats en els quals intervenen personalitats del món acadèmic, empresarial i institucional. Tots plegats reflexionaran sobre els canvis actuals i les maneres de treure'n profit, ja que en aquesta nova etapa es viu un ràpid desenvolupament de noves tecnologies que crea una realitat canviant.

Les Jornades de Comunicació Blanquerna, que enguany arriben a la divuitena edició, es clouran amb el lliurament dels Premis Blanquerna de Comunicació, en els seus dos àmbits: Premi Blanquerna al millor comunicador votat pels estudiants i els professors i Premi Extraordinari Blanquerna atorgat per la Facultat.