L'expresidenta de la Comunitat de Madrid Cristina Cifuentes fa un nou pas en la seva experiència televisiva. Serà concursant del programa MasterChef Celebrity 6, de Televisió Espanyola, que ja va comptar amb una altra expolítica del PP, l'ex vicepresidenta del Congrés dels Diputats Celia Villalobos.
Cifuentes va haver de dimitir després que es destapés una presumpta trama perquè aconseguís el títol d'un màster a la Universitat Rey Juan Carlos sense haver fet el treball final. En la sentència, dictada al febrer, van ser condemnades una assessora de l'expresidenta madrilenya i una professora per haver falsificat l'acta del treball, però l'expolítica del PP va ser absolta.
El pas per MasterChef implicarà el canvi de cadena de Cifuentes, que fins ara era col·laboradora de Mediaset, on ha estat tertuliana dels programes Cuatro al día, Todo es mentira, Ya es mediodía i El programa de Ana Rosa. L'any passat l'expolítica va rebutjar una oferta per participar en Supervivientes.
Cristina Cifuentes fitxa per un reality show de Televisió Espanyola
Cultura
L'expresidenta madrilenya comença una nova etapa televisiva després de ser tertuliana de Mediaset
- Cristina Cifuentes, en una imatge d'arxiu. -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
-
-
Política Nació s'uneix a Comprobado, l'aliança per lluitar contra la desinformació en la campanya del 29-N Marc Orts i Cussó
-
Política «Cal anar al Congrés a trencar els acords de pacificació de Junts i ERC» Lluís Girona Boffi
-
Política El DAFO del Front Ampli del 29-N: entre l'entesa frustrada i els galons en habitatge David Cobo
Publicat el
12 d’abril de 2021 a
les 18:05
Et pot interessar
-
Cultura
«Amadeu Hurtado ens va alertar de com l'autoritarisme es podia inocular en la nostra societat»
-
Cultura
«De Prats de Molló a la Generalitat»: l'estudi més aprofundit sobre Estat Català
-
Cultura
«Hi ha col·lectius sobre els quals cal anar amb compte a l'hora de fer humor»
-
Cultura
La diplomàcia que Exteriors no sap veure
-
Cultura
La Nit de les Lletres Catalanes 2027 repartirà 192.000 euros en premis i incorporarà dos nous guardons
-
Cultura
Joan Dausà anuncia nova gira pel 2027
