La força és més forta que la son, i això ho han demostrat les 200 persones que han fet cua a la porta dels Cinemes Imperial de Sabadell per poder assistir al primer passi de Star Wars: El despertar de la força, que s'ha projectat a les 00.01 hores d'aquest divendres en alguns dels cinemes catalans. Els primers en entrar a la sala 1, on es projecta, han estat en Miquel i en Ramon Antolí, dos germans que han vist les set estrenes de la saga a Sabadell.
"Hem vist totes les estrenes de La Guerra de les Galaxies, totes a l'Imperial tret de l'Episodi I, que el vam veure al Rambla perquè l'Imperial era tancat", recorda en Miquel, de 45 anys. Des de petit va començar a col·leccionar totes les figures d'acció de la saga: "Compràvem els ninots a la Gironina, quan llavors no era en Luck Skywalker, sinó en Luck Caminacielos, tot era en castella", explica.
Ell i el seu germà han estat els primers en validar l'entrada que van comprar per internet ja fa setmanes, i hi han entrat amb la mateixa il·lusió que tenien el primer cop que van entrar al cinema per veure l'Episodi IV. Darrera seu han anat passant unes 200 persones, moltes de les quals duien l'entrada de casa i d'altres que han passat per taquilla aquest mateix dijous.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de desembre de 2015 a
les 00:05
Actualitzat el
18 de desembre de 2015 a les
00:09
Et pot interessar
-
Cultura
Albert Sánchez Piñol torna amb una novel·la inspirada en els «capitans» Puigdemont i Junqueras
-
Cultura
Diaris normals, països normals
-
Cultura
La Bressola guanya el tretzè Premi Martí Gasull i Roig
-
Cultura
L’art del monòleg per dir la veritat
-
Cultura
L'«Avui» celebra cinquanta anys amb una exposició al Palau Robert
-
Cultura
«L'ESO també és un dret i me'l van denegar pel simple fet de tenir una diversitat funcional»
