
Les expectatives eren altes però la realitat ho ha superat. El popArb, que enguany arribava a la cinquena edició, ha assolit la seva plena maduresa en el seu objectiu de mostrar el bo i millor de l'escena independent catalana. El festival d'Arbúcies va fer el ple i es van esgotar les 4.000 entrades que es van posar a la venda.
Un dels triomfadors del cap de setmana de pop a la fresca va ser Mishima i el seu Ordre i aventura. No es van quedar enrere els Sanjosex o el cantautor solsoní Roger Mas en una nit de dissabte que va deixar sense alè als poparbs. Divendres tampoc van fallar els Amics de les Arts -que estrenaven banda-, Standstill o Delafé y las Flores Azules.
Entre les sorpreses cal destacar un Joan Colomo que “contra tot pronòstic” es va obrint camí i el folk intimista de Maria Rodés. Tampoc no van fallar els vilanovins la Brigada ni The Pinker Tones.
- Galeria de fotos 2010 (Eudald Rota)
- Galeria de fotos 2009 (Eudald Rota)
- Portal del festival popArb 2010
- Totes les notícies del popArb (robot Nació Digital)
- El popArb a Twitter