Nou escàndol amb menors al món de la música. El cantant estatunidenc d'Aerosmith Steven Tyler ha estat denunciat per agressió sexual i obligar a avortar a una menor de 17 anys en la dècada dels setanta. Julia Holcomb, que ara té 65 anys, no inclou de manera explícita el nom de l'artista, però sí que ha fet pública la seva experiència amb el denunciat, segons explica la revista The Rolling Stone.
El que sí que concreta la denúncia és que Tyler hauria proporcionat alcohol i drogues a l'aleshores menor, amb qui va mantenir una relació de tres anys, tal com es pot llegir a les memòries de l'artista. "Vaig estar a punt de casar-me amb una nòvia adolescent", hi relata, abans de descriure com els pares de la noia li van traspassar la custòdia.
[noticiadiari]2/250087[/noticiadiari]
Holcomb afirma que la relació amb Tyler va començar el 1973, després d'un concert d'Aerosmith a la ciutat de Portland, als Estats Units. A partir d'aleshores, el cantant l'hauria "coaccionat" i "persuadit" per fer-li creure que els abusos es tractaven de símbols d'amor. Amb aquests mateixos mètodes, hauria aconseguit fer-li avortar quan va quedar embarassada amb 17 anys.
[plantillavirals]
El cantant d'Aerosmith, Steven Tyler, acusat per abús sexual i «avortament forçós» a una menor
Una dona denuncia que el cantant li pegava i li proporcionava drogues i alcohol els anys setanta

ARA A PORTADA
Publicat el 30 de desembre de 2022 a les 21:59
Et pot interessar
-
Cultura Mor l'escriptor de novel·la històrica Chufo Lloréns
-
Cultura Eduardo Mendoza guanya el Premi Princesa d'Astúries de les Lletres 2025
-
Cultura Mor als 83 anys l'artista i comissari d'art Antoni Mercader
-
Cultura Tania Tapia se suma a Nació per explicar el Madrid del poder
-
Cultura Mor Joan de Sagarra: cronista, escriptor i crític de teatre
-
Cultura La Maternitat d'Elna