TV3 estrena l'espot de «La Marató»
L'anunci de sensibilització d'enguany va dedicat a la diabetis i l'obesitat | Jaume Balagueró ha dirigit el clip
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’octubre de 2015 a les 22:06
TV3 ha estrenat aquest dijous l'anunci de La Marató 2015 dedicada a la diabetis i l'obesitat. Jaume Balagueró (Rec, Darkness...) ha estat l'encarregat de dirigir l'espot. El director de cinema ha utilitzat “l’estètica i la narrativa del cinema de terror” per parlar de la freqüència i el desconeixement d'aquestes malalties. “Tenir-ne una pot fer por, però no saber-ho és terrorífic”, ha afirmat.
Manel Puig, cap del Servei d’Endocrinologia i Nutrició de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol de Badalona, ha subratllat que en els últims anys la diabetis ha passat d’afectar el 6% dels ciutadans al 13%. És una "malaltia traïdora, que ha augmentat molt darrerament vinculada a l’epidèmia mundial de l’obesitat", ha detallat en la presentació de la campanya de sensibilització impulsada per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.
Et pot interessar
-
Cultura
Anna Guitart, nova directora de l’Institut Ramon Llull
-
Cultura
El director del MNAC: «La sortida de les pintures de Sixena no significaria absolutament res»
-
Cultura
Mor Jordi Roch, metge, gestor musical i fundador de l'Associació Franz Schubert, als 94 anys
-
Cultura «Ja es parla de la llengua als consells d'administració»: d'Abacus al RACC, el català és un bon negoci
-
Cultura
El Gremi d’Editors preveu tancar el 2025 amb vendes de 320 milions d'euros i un creixement del 4%
-
Cultura
«Soc més de fotre'ls canya als meus que no pas als altres»
