TV3 estrena l'espot de «La Marató»
L'anunci de sensibilització d'enguany va dedicat a la diabetis i l'obesitat | Jaume Balagueró ha dirigit el clip
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’octubre de 2015 a les 22:06
TV3 ha estrenat aquest dijous l'anunci de La Marató 2015 dedicada a la diabetis i l'obesitat. Jaume Balagueró (Rec, Darkness...) ha estat l'encarregat de dirigir l'espot. El director de cinema ha utilitzat “l’estètica i la narrativa del cinema de terror” per parlar de la freqüència i el desconeixement d'aquestes malalties. “Tenir-ne una pot fer por, però no saber-ho és terrorífic”, ha afirmat.
Manel Puig, cap del Servei d’Endocrinologia i Nutrició de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol de Badalona, ha subratllat que en els últims anys la diabetis ha passat d’afectar el 6% dels ciutadans al 13%. És una "malaltia traïdora, que ha augmentat molt darrerament vinculada a l’epidèmia mundial de l’obesitat", ha detallat en la presentació de la campanya de sensibilització impulsada per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.
Et pot interessar
-
Cultura De Dagoll Dagom als Castellers de Vilafranca: Premis Nacionals de Cultura
-
Cultura Els catalans van més al museu, al teatre i al cinema que els ciutadans de la resta de l'Estat
-
Cultura Loquillo esclata contra Barcelona: «No encaixo en el paper de xarnego agraït»
-
Cultura Eva Piquer, periodista: «He trencat el silenci perquè trenquem entre tots la impunitat»
-
Cultura Natalia Castro guanya el Premi Anagrama d'assaig del 2025 per «La fiesta del fin del mundo»
-
Cultura Torna La Gossa Sorda? El grup valencià reviscola deu anys després