Més de 57.000 persones han gaudit del Festival Cruïlla, que abaixa el teló aquest diumenge amb la música de Jain, una nova promesa del pop francès amb reminiscències africanes, i dels colombians Morat. Segons un comunicat de l'organització, aquesta és una xifra rècord de públic que "marca un abans i un després de l'evolució del festival", que un any més s'ha ubicat al recinte del Fòrum. De fet, ha considerat que els tres dies de festival han estat tot un "èxit" i que aquesta ha estat "la millor edició del Cruïlla Barcelona". Aquest diumenge el certamen ha aplegat un públic més familiar, de totes les edats, que busca "un recés de pau dominical, acompanyada de bona musica i brisa marina". En els pròxims dies es posaran a la venda les entrades del Cruïlla Barcelona 2018.
Dissabte, els concerts que van tenir més èxit de públic van ser els de Little Stevens & The Disciples of Soul, Pet Shop Boys, Prodigy, Parov Stelar i Exquirla. Del cartell de divendres van sobresortir els concerts de Jamiroquai , Two Door Cinema Club, Dien Antword i The Lumineers. L'organització del festival ha agraït al públic "el seu afecte i el seu excel·lent comportament que ha permès que aquesta hagi estat la seva millor edició".
El Cruïlla tanca amb 57.000 visitants, xifra rècord del festival
El punt final del certamen l'ha posat la música de Jain, una nova promesa del pop francès amb reminiscències africanes
ARA A PORTADA
-
Montero ensenya les cartes del finançament: model a principis d'any amb «singularitats» sense aclarir l'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
El Govern, satisfet amb les línies mestres del nou finançament: «Respectarà la singularitat de Catalunya» Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Les comunitats del PP acusen Montero de «mentir» amb el finançament: «Ve al dictat dels independentistes»
-
El govern espanyol planteja a les autonomies un dèficit del 0,1% entre 2026 i 2028 Bernat Surroca Albet
-
Pistes sobre el futur de Carles Puigdemont: com s'ha d'interpretar la sacsejada a Junts? Oriol March
Publicat el 09 de juliol de 2017 a les 19:21
Et pot interessar
-
Cultura
«L'educació és dura, no és millor perquè sigui més amable»
-
Cultura
Astèrix a Lusitània: Bacallà, fado, saudade i lluita contra la corrupció i l’ultraliberalisme
-
Cultura
Fer l’amor en català: paraules tendres i obscenes per als moments més calents
-
Cultura
Lágrimas de Sangre s'acomiada dels escenaris després de dues dècades de carrera
-
Cultura
Els castells compleixen 15 anys com a patrimoni mundial: «Va donar un gran impuls»
-
Cultura
David Coverdale, un respecte
