El mini-Darth Vader de Volskwagen, millor anunci del 2011

Publicat el 10 de desembre de 2011 a les 12:52
La prestigiosa revista nord-americana sobre publicitat Adweek ha seleccionat com a millor anunci del 2011 el que va concebre Volskwagen anomenat The Force, en què un nen petit vestit de Darth Vader intenta fer valer els seus poders màgics per moure diferents objectes de la llar, sense sort, fins que arriba el seu pare amb el cotxe. Llavors, el nen focalitza tots els seus poders en el cotxe i, mercès al seu pare, que activa el control remot des de dins de casa, el mini-Darth Vader encén els llums de l'automòbil, fet que el deixa astorat a ell mateix.

L'anunci ha rebut 44 milions de visites a YouTube. Segons la revista, "pocs anuncis han estat tan encantadors, tan intel·ligents, amb un pas tan perfectament compassats i tan afectuosos com aquest. Simplement, és el millor del 2011".

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0[/youtube]