El Sitges Next presentarà les innovacions tecnològiques en la publicitat

Una de les conferències anirà a càrrec de Gema Nuñez, consultora d’Agències Creatives de Google | El festival sitgetà vol ser una referència en l'àmbit de la comunicació

Publicat el 20 de març de 2016 a les 09:08

El Sitges Next, festival d’innovació en comunicació i new media, va desvetllant poc a poc els noms dels conferenciants que exposaran a Sitges, el cap de setmana del 29 i 30 d’abril, les darreres tendències del sector. La ponència Innovació al servei de la creativitat tindrà com a protagonista Google, com una de les empreses líders internacionalment gràcies a la seva constant innovació. Gema Núñez, consultora d’Agències Creatives de Google, presentarà les innovacions tecnològiques de l'empresa al servei de la creativitat publicitària. 

La part més artística de la comunicació, també té lloc en aquesta segona edició amb la conferència Quan l'art i la innovació es fusionen, que oferirà l'estudi EspadaySantacruz, proposa una sessió molt dinàmica on un dels seus creadors, Juan Santa-Cruz, mostrarà alguns dels seus projectes més notoris, el seu procés creatiu i posada en escena, fruit d'una contínua investigació sobre la tecnologia digital i l’storytelling.

Altres tendències del món de la comunicació com el pneuromàrqueting, també disposaran d’espais propis a Sitges Next 2016 amb la presència d’experts de reconeguda trajectòria, que l’organització anunciarà en els propers dies.