El videoclip «Tornarem» de Xeic! reivindica la llengua catalana al costat de personalitats del món polític i cultural
La cinta arrenca amb les polèmiques declaracions del ministre Wert sobre la necessitat d'"espanyolitzar" els nens catalans
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juliol de 2013 a
les 18:39
Tornarem. Amb un crit directe i contundent, Xeic! ens sorprèn en el nou videoclip en defensa de la llengua catalana. El to reivindicatiu del nou disc de la banda ebrenca, 'Batecs', agafa com a senyera una peça compromesa que busca escampar arreu del país la pluralitat de veus que reclamen la defensa de la cultura catalana. El vídeo compta amb la participació de diverses personalitats de la música, les lletres i els mitjans de comunicació, entre les quals hi ha Màrius Serra, Carme Forcadell, Muriel Casals, Mònica Terribas , Jordi Basté, Queco Novell , Toni Albà o Tortell Poltrona. El videoclip inclou les polèmiques declaracions del ministre Wert que demanava "espanyolitzar" els nens catalans.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Cultura Calella de Palafrugell recupera «El meu avi» a la Cantada d'Havaneres un any després de la polèmica
-
Cultura
«Google em va amenaçar per una peça que vaig fer»
-
Cultura
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Cultura
Barcelona celebra 50 anys de la fi de la dictadura amb un «bombardeig» de poemes sobre la Catedral
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de juny
-
Cultura
Més que un fenomen astronòmic: la història cultural dels eclipsis solars
