Aquesta és la setmana gran dels Minyons de Terrassa, la de la Diada de la Colla. I els malva es presenten amb totes les seves armes a punt per afrontar el castell insígnia, el que només ells han pogut descarregar en dues ocasions. Des dels Minyons es diu que s'afronta "amb la sensació que l'empresa, tot i difícil, és possible perquè el treball intens de tantes setmanes als assaigs així ho fa entendre".
Per aconseguir-ho es demana el compromís de tota la gent de la colla i de l'afició, amb la participacio als assajos de dijous dia 24 i divendres 25 -sempre a dos quarts de deu del vespre, a carrer del Teatre-, on la tècnica espera torna a enfilar la gran estructura del Tres de Deu fins a sisens i també de la resta de castells amb què es treballa aquestes darrers setmanes, les del dos i el cinc de nou del quatre de deu.
Els Minyons tenen el tres de deu com a gran objectiu de la Diada
Els malva són els únics que l'han descarregat dos cops
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de novembre de 2011 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Cultura Calella de Palafrugell recupera «El meu avi» a la Cantada d'Havaneres un any després de la polèmica
-
Cultura
«Google em va amenaçar per una peça que vaig fer»
-
Cultura
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Cultura
Barcelona celebra 50 anys de la fi de la dictadura amb un «bombardeig» de poemes sobre la Catedral
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de juny
-
Cultura
Més que un fenomen astronòmic: la història cultural dels eclipsis solars
