La Kings League no té ni un any de vida i ja ha aconseguit el primer reconeixement. La competició de futbol de Twitch i, a títol personal, Ibai Llanos, han rebut el premi Ondas a millor programa d'entreteniment. Amb aquest premi, el món d'internet fa el salt als mitjans convencionals, ja que la categoria també incloïa els programes de televisió.
Destaca també el reconeixement per a Ibai Llanos, ja que no és el creador de la competició i només forma part de l'elenc dels 12 presidents, tots ells creadors de continguts com Spursito o els germans Buyer. Ara bé, el jurat dels premis que atorga PRISA ha volgut reconèixer la capacitat de l'streamer basc per "conquerir i atrapar nous públics, des de la naturalitat i la interacció". "Ens mostra com la televisió s'ha adaptat; i ha fet seva la creativitat en aquest món multipantalles", apunten des de l'organització.
[noticiadiari]2/262651[/noticiadiari]
El reconeixement és important perquè és el primer que rep un streamer en uns premis d'aquest prestigi. Pel que fa a Catalunya, s'ha premiat El Búnquer de Catalunya Ràdio com a millor programa de ràdio de proximitat, el Late Xou de Marc Giró a RTVE com el millor contingut televisiu de proximitat i Úrsula Corberó, protagonista de la sèrie de Netflix El cuerpo en llamas, ha estat reconeguda amb l'Ondas a la millor intèrpret femenina en ficció.
Ibai Llanos, a banda del seu èxit amb la Kings League de Gerard Piqué -que aquest cap de setmana ha viscut una nova festa a Màlaga-, és l'exponent més clar dels formats televisius al món de Twitch. L'exemple més clar és La Velada del Año, que ja fa tres anys que organitza, però també cal sumar-li programes que cada cert temps impulsa com Disaster Chefs -similar al format de Masterchef- o Ibai Dates -un programa inspirat en el televisiu First Dates-.
[plantillavirals]
Ibai Llanos i la Kings League, premi Ondas a millor programa d'entreteniment
El jurat dels premis que atorga PRISA reconeix individualment la capacitat de l'streamer basc per "conquerir i atrapar nous públics, des de la naturalitat i la interacció"

- Ibai Llanos i Gerad Piqué, al Camp Nou -
- Kings League Competition
ARA A PORTADA
-
-
-
ERC insisteix a culpar Montero del bloqueig del finançament: «Tot és per unes eleccions que perdrà» Lluís Girona Boffi
-
Montero garanteix el model de finançament «com més aviat millor» però esquiva l'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
«Cal aturar el deteriorament de la democràcia»: el poder econòmic empeny per aprovar pressupostos Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 18 d’octubre de 2023 a les 16:47
Et pot interessar
-
Cultura Cuinar i menjar en català: expressions i paraules que has de conèixer
-
Cultura Mor Ace Frehley, icònic guitarrista de KISS, als 74 anys
-
Cultura L'Associació Catalana de la Premsa Comarcal s'adhereix al Pacte Nacional per la Llengua
-
Cultura Juan del Val guanya el Premi Planeta amb la novel·la «Vera, una historia de amor»
-
Cultura És oficial: Amaia Montero torna a La Oreja de Van Gogh
-
Cultura «Dues de cada tres persones són edatistes»: neix un congrés per combatre la discriminació per edat