Jaime Peñafiel va patir coronavirus i va estar a punt de morir. Així ho revelava ell mateix aquest dijous en una entrevista a Telecinco. Amb 87 anys, el periodista especialitzat en la Casa Reial va passar la malaltia a casa. En una de les visites del doctor durant el seu punt més crític, aquest va arribar a dir-li a la seva esposa "Carmen, deixa morir el teu marit en pau". Segons Peñafiel, aquest moment, el de la seva mort per Covid, no va estar lluny. "Estic viu de miracle", afirma.
El periodista explica que, una nit, va arribar a tenir-ho claríssim. Va ser llavors quan va demanar a la seva esposa que obrís la finestra perquè "se n'anava el dia i jo també me n'anava". "L'únic que em feia mal era saber que deixava la Carmen sola, però me n'anava tranquil", assegura.
La recuperació de Peñafiel va ser sobtada, segons explica. Diu que la malaltia va "fer crisis" una nit i que es va llevar "como un roble", com si tot hagués estat un malsón.
Altres notícies que et poden interessar
[noticia]169300[/noticia]
[noticiadiari]2/214691[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/218090[/noticiadiari]
Jaime Peñafiel revela que va estar a punt de morir per Covid: «Estic viu de miracle»
Cultura
El periodista especialitzat en la Casa Reial confessa que va tenir clar que havia arribat el seu moment
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’abril de 2021 a
les 14:03
Et pot interessar
-
Cultura
Josep Maria Espinàs o Ester Boix: les personalitats que Catalunya commemorarà el 2027
-
Cultura
10 idees sobre el Nou Món
-
Cultura
Vallverdú, de vegades la vida
-
Cultura
Una companyia nacional de dansa
-
Cultura
Maldita.es, Reuters Institute, NPR i Cloudflare, primers ponents de Media Party Barcelona 2026
-
Cultura
Els Verds descarreguen a les Santes de Mataró el 3 de 9 amb folre i agulla, una construcció que no es veia des del 2019
