El programa revelació de TV3 ja té guanyadora. Els espectadors d'Eufòria han triat que la Mariona s'emporti el concurs, amb el Triquell en segona posició i la Núria en tercer lloc. Tot plegat en la gran final que s'ha celebrat aquest divendres a la nit, i que ha comptat amb fins a cinc actuacions dels finalistes, a més de la grupal que ha estrenat la final amb la cançó homònima del programa, Euphoria.
[noticiadiari]2/235554[/noticiadiari]
Així doncs, la Mariona és l'elegida dels 16 participants que aspiraven a la victòria a l'inici del programa. El premi és un contracte discogràfic, gravar la cançó de l'estiu amb Miki Nuñez -que ha estat estrenada després d'anunciar-se la guanyadora- i participar en el disc de La Marató.
[noticiadiari]2/233125[/noticiadiari]
L'altre gran guanyador del concurs és, sense dubte, TV3, que ha aconseguit reconnectar amb els joves. L'èxit d'audiència ha estat tan gran que fins i tot hi haurà dos concerts al Palau Sant Jordi, el 16 i el 17 de juliol, en què els concursants interpretaran els temes més mítics del programa.
[plantillavirals]
La Mariona és la guanyadora d'«Eufòria»
El programa revelació de TV3 tanca la gran final amb el Triquell en segona posició i la Núria en tercer lloc

- Mariona, guanyadora de la primera edició d'Eufòria -
- TV3
Ara a portada
Publicat el 17 de juny de 2022 a les 23:00