Bones notícies per als aficionats de l'animació japonesa (i en català). El nou film de la saga Evangelion, una de les més famoses de tota la història del sector nipó i una de les més recordades a Catalunya, gràcies al 3xL, arribarà a les sales de cinema del país i doblada al català. Així ho ha anunciat aquest dilluns l'empresa distribuïdora Selecta Vision, la principal responsable de l'aterratge de moltes ficcions, sèries, pel·lícules i metratges d'animació procedents del Japó. El film és Evangelion: 3.0+1.0 Thrice Upon a Time, la darrera obra mestra del director Hideaki Anno, que ha estat tot un èxit de taquilla.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bfnPzNFxxns[/youtube]
Estrenada el 2021 a les sales de cinema nipones, va aterrar a Catalunya a través de la plataforma de contingut en streaming d'Amazon l'agost passat. Ara bé, la novetat és que la nova estrena es podrà veure en llengua catalana a les sales de cinema, un fet que no es podia fer al servei de Prime Video des de feia un any. Els continguts en llengua catalana comencen a aterrar, molt a poc a poc, a les principals plataformes del país que no en tenen (a diferència d'altres, com Filmin): des de Netflix a Disney, el català es fa camí entre centenars de continguts.
El nou film d'Evangelion és el quart i darrer volum de La Reconstrucció d'Evangelion, creat per Anno. Misato i el seu grup anti-NERV, Wille, arriben a una París vermella per la nuclearització. La tripulació de la nau Wunder aterra en una torre de contenció amb només 720 segons per restablir la ciutat. Quan una horda d'Evas NERV apareix, la millorada Unitat Eva 8 els ha d'interceptar. Mentrestant, Shinji, Asuka i Rei ronden pel Japó. Selcta Vision també oferirà la versió física de la nova pel·lícula a tot l'estat espanyol amb el doblatge en català inclós.
`plantillavirals]
La nova pel·lícula d'«Evangelion» s'estrenarà als cinemes amb doblatge en català
Selecta Vision anuncia l'arribada a les sales del país del nou títol d'èxit de la famosa saga d'animació japonesa
- El cartell del film | Prime Video -
- |
ARA A PORTADA
-
Junts i ERC exigeixen a Illa que torni a Catalunya per la pesta porcina: «Ha arribat abans l'UME» Lluís Girona Boffi
-
El Govern confirma vuit casos sospitosos de pesta porcina i diu que «segurament» en sortiran més Redacció
-
L'UME desplega un centenar d'efectius a Catalunya per controlar el brot de pesta porcina africana Redacció
-
Jordi Pujol, el llegat (IV): què és el pujolisme i com es va construir? Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
«El pujolisme és el període més fèrtil de construcció d'estructures d'estat» Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 01 d’agost de 2022 a les 22:24
Actualitzat el 01 d’agost de 2022 a les 22:28
Et pot interessar
-
Cultura
Barcelona impulsa una beca de residència per a autors i autores llatinoamericans
-
Cultura
S'inaugura la Fira Internacional del Llibre de Guadalajara amb Barcelona com a ciutat convidada
-
Cultura
Examen territorial a la salut del català: dades per a l'optimisme enmig del drama
-
Cultura
El periodisme té premi
-
Cultura
El Teatre Liceu acull una gala dels Ondas carregada d'emocions
-
Cultura
«Aliança viu un moment dolç, però a l'extrema dreta tot es complica quan toca consolidar-se»
