La música i la personalitat del cantautor Ovidi Montllor (Alcoi, País Valencià, 1942-Barcelona, 1995), ha omplert aquest diumenge al vespre l'Auditori de Barcelona en l'espectacle Ovidi Simfònic. Un muntatge únic que ja es va poder veure fa tot just un any a Alcoi i que fusiona cant coral i banda simfònica.
La Coral Sant Jordi de Barcelona i la Corporació Musical Primitiva d'Alcoi han interpretat algunes de les peces més emblemàtiques del cantautor en un recital que ha servit per recordar que, ben aviat, en concret el pròxim 10 de març, hauran passat ja 21 anys des que Montllor va marxar "de vacances", com deia a la cançó. L'espectacle està organitzat pel festival Barnasants i l'Ajuntament d'Alcoi, en coproducció amb el Tradicionàrius i l'Ajuntament de Barcelona, amb el suport de l'Auditori.
Pere Camps, director del Barnasants, va assegurar que, malgrat que "amb aquest concert es diu que es clausura l'Any Ovidi", el festival que dirigeix mai posa punt final a l'homenatge al cantant: "reivindiquem la seva figura perquè es reivindicar-nos a nosaltres mateixos". L'any passat, aquest mateix espectacle ja va tancar el cicle musical al municipi natal de l'artista.
L'Auditori de Barcelona s'omple d'Ovidi
Barcelona acull l'espectacle multidisciplinar "Ovidi Simfònic" per recordar que fa 21 anys el cantautor d'Alcoi va marxar "de vacances"
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de març de 2016 a les 18:40
Et pot interessar
-
Cultura Una Setmana del Llibre de «màxims» a Arc de Triomf: 93 casetes i 312 expositors
-
Cultura Jordi Amat guanya el Premi Bones Lletres d'Assaig amb una mirada sobre Barcelona
-
Cultura El Món de la Tele i Next enforteixen la seva aposta editorial
-
Cultura Dagoll Dagom diu adeu amb l’última funció de «Mar i cel» aquest diumenge
-
Cultura «Mar i Cel» arribarà als cinemes per Nadal
-
Cultura Polèmica per la representació d'una obra de teatre catalanòfoba en un acte de l'Ajuntament de Barcelona