Les entrades per veure Sangtraït en format simfònic a l'Acústica el proper 29 d'agost s'han exhaurit. Així ho ha explicat l'organització del festival, que també ha indicat que la gran expectativa de l'espectacle i la demanada han provocat que s’hagi obert una nova data del concert, el diumenge 30 d’agost a les set de la tarda al mateix Teatre El Jardí de Figueres.
Des del festival assenyalen que es tracta d'una "oportunitat única" per reviure l'esperit del grup, en un espectacle on es podran escoltar les cançons més populars de la banda, com ara El vol de l'home ocell, Freddie memorium o Somnis entre boires, més alguna sorpresa inesperada.
Sangtraït va començar a fer els seus primers concerts l'estiu del 1983, quan aprofitaven per reversionar Eric Clapton, The Doors, Neil Young o Deep Purple, entre d'altres. Dies després, a l'estiu del 1986, ja feien de teloners d'El Ultimo de la Fila a la plaça Josep Pla de Figueres, a l'exterior del Teatre Municipal.
L'espectacle simfònic amb cançons de Sangtraït exhaureix entrades
L'Acústica informa que s'ha obert una nova data, el diumenge 30 d'agost
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
11 d’agost de 2015 a
les 16:23
Et pot interessar
-
Cultura
Barcelona ofereix més ajudes per reformar ateneus, teatres i espais de cultura popular
-
Cultura
Club Social Carme: el «Tiny Desk» a la catalana ja és una realitat
-
Cultura
Rolling Stones, 50 anys del mal rotllo
-
Cultura
«La Balanguera» sona a tot Mallorca en commemoració dels cent anys de la versió musicada
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i a Catalunya: 30 i 31 de maig
-
Cultura
Torna el Sónar 2026 amb més escenaris a Barcelona: tot el que has de saber del festival
