La històrica presentadora de TV3 Mari Pau Huguet tornarà a la pantalla aquest dimecres en el programa especial Nit de Reis, que emetran la cadena i el canal Super 3 a la tarda. Compartirà espai amb Paula Alós, xef i presentadora del programa Manduka, de cuina adreçada als més petits.
"El salt generacional que hi ha entre les dues presentadores permetrà gaudir de dos estils de presentació, dos llenguatges, dues formes de comunicar i la visió de dues generacions. Tot per arribar als dos públics de la cavalcada de reis: els adults i els més petits", explica la televisió pública en un comunicat.
Mari Pau Huguet es va incorporar a TV3 el 25 d'abril del 1986, amb només 22 anys i ha acumulat el rècord de ser la presentadora amb més hores de televisió en directe. En el seu currículum, programes com Bon dia, Catalunya, Com a casa, L'hora de Mari Pau Huguet, En directe Mari Pau, Bojos pel ball, Crònica d'avui, Connexions, Dies de tele, Zona de ball, En directe i Tvist. La presentadora també va retransmetre cavalcades de Reis, festes de la Mercè i campanades, entre altres esdeveniments.
El programa viurà l'arribada dels Reis amb el pailebot a la ciutat de Barcelona i seguirà el pas de la cavalcada pels principals carrers de la capital catalana.
[noticia]228894[/noticia]
Mari Pau Huguet torna a TV3 per retransmetre la cavalcada de Reis
La històrica presentadora presentarà el programa amb Paula Alós, la jove xef del programa Manduka del Super3
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de gener de 2022 a les 16:31
Et pot interessar
-
Cultura
«En Joel Joan em va trucar per fer a 'Plats bruts' una iaia com la seva»
-
Cultura
Els 13 còctels que ja pots demanar en català
-
Cultura
Les subvencions per aprendre català a l’exterior creixen un 42%
-
Cultura L’Ajuntament de Barcelona «entén» les crítiques per la beca a autors llatinoamericans
-
Cultura
«He tingut molta sort a la vida»: Serrat agraeix la Medalla d'Or de la Generalitat
-
Cultura
«Som uns pallassos fent l'idiota, que és el que sabem fer»
