Mariona Escoda: «Eufòria ha estat la culminació de molts anys picant pedra»

La guanyadora d'Eufòria conversa amb NacióDigital en un Instagram Live, en què explica com ha estat el pas pel concurs, la seva passió per la música i què vindrà al futur

  • La Mariona Escoda, a la final d'Eufòria | TV3 -
Publicat el 30 de juny de 2022 a les 21:06
Actualitzat el 30 de juny de 2022 a les 21:07
Violinista, cantant, estudiant de logopèdia... Mariona Escoda és la guanyadora de la primera edició del concurs musical de TV3 Eufòria. Un programa que ha batut rècords d'audiència i ha retornat a la televisió pública catalana el públic jove gràcies als participants i el bon rotllo de plató. 

[noticiadiari]2/233125[/noticiadiari]
La Mariona, que ha estat l'única participant que no ha trepitjat la zona de perill, és a dir, que no ha estat nominada per abandonar el programa, estudia música des dels cinc anys. Així, la jove de 21 anys de Valls explica en un Instagram Live amb NacióDigital que "Eufòria ha estat la culminació de molts anys picant pedra".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de NacióDigital (@naciodigital)



[plantillavirals]