El manifest 'Direm Sí a la consulta, direm Sí a la independència', signat per escriptors favorables a la independència de Catalunya ha superat les 500 signatures d'autors. Es tracta d'escriptors de tots els gèneres, d'arreu dels Països Catalans i que escriuen en diverses llengües.
També hi ha hagut un increment de suports, gràcies a l'adhesió d'entitats, editors, llibreters i agents literaris. Igualment, hi han donat suport 150 persones d'altres àmbits. Tot plegat suma, aquest dijous, 723 signatures. Entre els signants hi ha noms com Albert Sánchez-Piñol, Patrícia Gabancho, Maria de la Pau Janer, Isabel-Clara Simó, Jaume Cabré, Quim Monzó, Perejaume, Àlex Susanna o Vicenç Villatoro.
Amb aquesta actualització, el grup impulsor ha donat per tancada la fase inicial de recollida de signatures i adhesions, tot i que des del lloc web diremsi.info es manté el formulari per rebre noves inscripcions. A partir d'ara, s'aniran validant les firmes que puguin arribar.
Mig miler d'escriptors, amb la independència
El manifest 'Direm Sí' supera les 500 signatures
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’octubre de 2014 a les 17:07
Et pot interessar
-
Cultura Mor l'escriptor de novel·la històrica Chufo Lloréns
-
Cultura Eduardo Mendoza guanya el Premi Princesa d'Astúries de les Lletres 2025
-
Cultura Mor als 83 anys l'artista i comissari d'art Antoni Mercader
-
Cultura Tania Tapia se suma a Nació per explicar el Madrid del poder
-
Cultura Mor Joan de Sagarra: cronista, escriptor i crític de teatre
-
Cultura La Maternitat d'Elna