El manifest 'Direm Sí a la consulta, direm Sí a la independència', signat per escriptors favorables a la independència de Catalunya ha superat les 500 signatures d'autors. Es tracta d'escriptors de tots els gèneres, d'arreu dels Països Catalans i que escriuen en diverses llengües.
També hi ha hagut un increment de suports, gràcies a l'adhesió d'entitats, editors, llibreters i agents literaris. Igualment, hi han donat suport 150 persones d'altres àmbits. Tot plegat suma, aquest dijous, 723 signatures. Entre els signants hi ha noms com Albert Sánchez-Piñol, Patrícia Gabancho, Maria de la Pau Janer, Isabel-Clara Simó, Jaume Cabré, Quim Monzó, Perejaume, Àlex Susanna o Vicenç Villatoro.
Amb aquesta actualització, el grup impulsor ha donat per tancada la fase inicial de recollida de signatures i adhesions, tot i que des del lloc web diremsi.info es manté el formulari per rebre noves inscripcions. A partir d'ara, s'aniran validant les firmes que puguin arribar.
Mig miler d'escriptors, amb la independència
El manifest 'Direm Sí' supera les 500 signatures
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’octubre de 2014 a les 17:07
Et pot interessar
-
Cultura Sílvia Orriols, cap de cartell de la Cantada d'Havaneres
-
Cultura «Si s'haguessin deixat les pintures a Sixena ja no existirien»
-
Cultura Pilarín Bayés reconeix haver perdut la Creu de Sant Jordi: «L'última me la van fer pagar»
-
Cultura Tatxo Benet tanca el Museu de l'Art Prohibit de Barcelona
-
Cultura Mor Arturo San Agustín, periodista i cronista especialitzat en Barcelona
-
Cultura Aragó presentarà divendres al jutjat la reclamació per a l’execució forçosa de la sentència de Sixena