El cantant britànic Joe Cocker, nascut el maig de 1944, ha mort als 70 anys, segons ha informat el seu mànager, Barrie Marshall, a la cadena ITV. Marshall ha recordat que "ell era simplement únic" i que "serà impossible omplir l'espai buit que ens ha deixat als nostres cors"
Cocker era original de Sheffield (Regne Unit) i la seva carrera musical ha abarcat un període de més de 40 anys, incloent èxits com You are So Beautiful i Up Where We Belong, pel qual va rebre un Grammy el 1983. El cantant feia temps que lluitava contra un càncer.
Mor el cantant britànic Joe Cocker
La notícia l'ha donat a conèixer el seu mànager, Barrie Marshall, a la cadena ITV
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
22 de desembre de 2014 a
les 18:35
Et pot interessar
-
Cultura
La Universitat de Perpinyà es fa enrere i mantindrà el màster de català
-
Cultura
«A Catalunya tenim dones artistes fantàstiques, però no es programen»
-
Cultura
Grafitejar el trens: una dosi d'adrenalina cada cop més perseguida i poc entesa
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 9 i 10 de maig
-
Cultura
Collboni anuncia tres nous monuments a Barcelona: a Cerdà, a Mercury i Caballé i a l'emprenedoria
-
Cultura
«Wherther» al Liceu: entre el debut d'Anduaga i la reflexió sobre el romanticisme
