El cantant Josep Guardiola (Barcelona, 1930-2012), ha mort aquest dilluns als 82 anys, segons ha informat TV3. L'artista serà enterrat aquest dimarts al cementiri de Collserola. Guardiola es va fer popular els anys 50 i 60 com a José Guardiola fent versions al castellà de cançons italianes i americanes.
L'any 1963 va veure incrementada la popularitat després de participar al Festival d'Eurovisió amb la cançó 'Algo prodigioso'. Una part del repertori també la va fer en català, ja com a Josep Guardiola. Una de les peces que li va comportar més fama va ser 'Di papá', del 1962, que va cantar amb la seva filla. També va ser l'autor d'un himne del RCD Espanyol.
ARA A PORTADA
-
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar un ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
-
Acció Per què no s'ha enviat una alerta als mòbils per les pluges torrencials al Camp de Tarragona? Neus Climent
-
Societat Set ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
Publicat el
09 d’abril de 2012 a
les 13:07
Et pot interessar
-
Cultura
«A l’estiu, Gràcia perd una mica l’essència del barri»
-
Cultura
Aquell Alacant...
-
Cultura
Lorca, 90 anys d'un assassinat sense reparar
-
Cultura
El Festival Jordi Savall tanca una sisena edició «d'èxit» amb 12.000 assistents
-
Cultura
La memòria d'un Jaume I polifacètic inaugura la Universitat Catalana d'Estiu
-
Cultura
«S'està desintegrant el teixit social»
