El músic valencià Manolo Miralles ha mort aquest dissabte als 71 anys després de patir una llarga malaltia. Nascut a Xàtiva el 1952, va ser un dels fundadors i fins als seus últims dies encara ha estat membre del grup de música Al Tall, un dels referents de la música popular del País Valencià.
Metge de professió, Miralles va començar la seva carrera com a cantautor a la universitat, convertint-se en un dels impulsors d'Al Tall el 1975. Acció Cultural del País Valencià ha lamentat la seva mort i li ha agraït que fos "còmplice" de tantes iniciatives de la cultura valenciana.
És una casualitat que el grup ha estat notícia fa uns dies. El govern de PP i Vox a Torrent va retirar el nom de Vicent Torrent de l'auditori municipal, compositor valencià i una altra de les cares visibles d'Al Tall. Això ha generat un rebuig massiu del món de la cultura, que ha fet suport al grup, i el Govern també li farà un homenatge per la Diada.
[plantillavirals]
Mor el músic Manolo Miralles, membre i fundador d'Al Tall
L'intèrpret de Xàtiva ha perdut la vida després de patir una llarga malaltia i enmig de la censura del grup a Torrent orquestrada per PP i Vox

- Manolo Miralles, durant una actuació amb el grup Al Tall -
- Wikimedia Commons
Ara a portada
Publicat el 29 de juliol de 2023 a les 19:47