Commoció a la indústria del cinema de Hollywood. L'actor Ray Liotta ha mort aquest dijous a l'edat de 67 anys, segons han informat diversos mitjans nord-americans. Es desconeix encara la causa de la mort de l'intèrpret. Conegut pels seus papers principals en diverses pel·lícules de renom, el seu títol més destacat -i que el va llançar a la fama- va ser Uno de los nuestros (1990) de Martin Scorsese, al costat de gegants com Robert DeNiro i Joe Pesci. La seva carrera va ser prolífica tant al món del cinema com el de la televisió, on va aconseguir nominacions als Globus d'Or i als premis Emmy.
Liotta, nascut el 1954 a Newark, a Nova Jersey, va formar part del repartiment principal de diversos títols destacats de la indústria nord-americana. Something Wild (1987), amb la que va ser nominada a l'Emmy, el va catapultar a la primera línia; Field of Dreams (1989) el va situar a l'òrbita mundial abans que el film d'Scorsese el fes explotar a tot el planeta.
Altres pel·lícules en les quals va destacar van ser Hannibal (2001), que és la segona part de la trama del psicòpata interpretat per Anthony Hopkins; Ases Calientes (2007), Revólver (2005), John Q. (2002), Blow (2001) o les més modernes, com Historia de un matrimonio (2019) o la seqüela de la sèrie dels Soprano, Santos Criminales (2021). Tenia pendents fins a quatre pel·lícules i una sèrie per estrenar.
[plantillavirals]
Mor l'actor Ray Liotta als 67 anys
Llegenda de Hollywood, el nord-americà va destacar en films com "Uno de los nuestros", "Campo de sueños", "Hannibal", "Historia de un matrimonio" o la seqüela dels Soprano

- Evolució del percentatge d'ordres de protecció concedides, en funció de la càrrega de treball, el gènere i l'experiència de cada magistrat.
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de maig de 2022 a les 18:35
Actualitzat el 26 de maig de 2022 a les 18:53
Et pot interessar
-
Cultura Ai, la pronúncia...
-
Cultura Segones Creus de Sant Jordi del postprocés: «Cal que insistim en allò que ens uneix»
-
Cultura Mor l'escriptor de novel·la històrica Chufo Lloréns
-
Cultura Eduardo Mendoza guanya el Premi Princesa d'Astúries de les Lletres 2025
-
Cultura Mor als 83 anys l'artista i comissari d'art Antoni Mercader
-
Cultura Tania Tapia se suma a Nació per explicar el Madrid del poder